Gwarancje, reklamacje, zwroty

Nie zawsze zakupiony w naszym sklepie towar będzie spełniał Twoje oczekiwania. Bywa, że zmienisz zdanie po przyjeździe do domu albo wybrany produkt okaże się nie tym, czego potrzebowałeś. W takiej sytuacji możesz skorzystać z naszego punktu usługowego, w którym zajmujemy się obsługą gwarancyjną, reklamacjami i zwrotami produktów.Nie wszystkie trafiające do nas produkty jesteśmy w stanie sprawdzić pod względem technicznym. Bywają sytuacje, kiedy niesprawny sprzęt dostaje się w ręce klienta. W naszym punkcie usługowym dowiesz się, co możemy zrobić dla Ciebie, żeby uporać się z problemem. Mogą zdarzyć się sytuacje, że będziesz musiał pozostawić niesprawne urządzenie do czasu, aż producent usunie usterkę.Jeśli zgłosisz się do nas odpowiednio szybko po zakupie i znajdziemy w sklepie identyczny produkt, wymienimy urządzenie na nowe, a reklamacją u dostawcy zajmiemy się sami. Ważne jest, abyś miał przy sobie książeczkę gwarancyjną i paragon. W przypadku zwrotu wymagamy jedynie dowodu zakupu w naszym sklepie.